En fräsch och lite syrlig ”saft” som jag kommer att dricka heta sommardagar på altanen 🙂
Rabarberdricka
0 kommentarer
En fräsch och lite syrlig ”saft” som jag kommer att dricka heta sommardagar på altanen 🙂
Pizzasallad på restaurang har aldrig varit någon favorit hos mig. Jag bestämde mig dock för att göra pizzasallad när vi skulle ha några vänner över på en spel och pizzakväll. Det gick både fort och enkelt att göra salladen trotts att jag aldrig hade gjort den tidigare. Pizzasalladen blev väldigt god enligt […]
Rätt nummer två på Petra och Fredriks Halv åtta hos mig-middag var denna huvudrätten som bestod av fylld fläskfilé och en krämig risotto, jag säger bara WOW så vällagat och gott! 😀